D.U.K

1. Kaip prisijungti prie elektroninio dienyno „Mano dienynas“?
Jūs turite įvesti prisijungimo duomenis, kuriuos gavote mokykloje. Pirmajame laukelyje yra įvedamas el. pašto adresas (įvedamas toks el. pašto adresas, kurį Jums pateikė mokykloje), antrajame laukelyje yra įvedamas slaptažodis.

2. Ar būtina mokėti už elektroninį dienyną „Mano dienynas“?  
Elektroninio dienyno „Mano dienynas" paslaugos yra mokamos. Mokyklos pasitarusios su mokinių tėveliais gali pasirinkti iš dviejų alternatyvų: mokyklos apmokėjimo, kurio suma priklauso nuo mokinių skaičiaus, ir metinio šeimos mokesčio (šis mokestis yra vienas visai šeimai ir nėra privalomas). Mokyklų, kurios yra pasirinkusios tėvų apmokėjimo būdą, socialiai remtiniems mokiniams ir jų šeimos nariams elektroninis dienynas teikiamas nemokamai (mokyklos turi pateikti socialiai remtinų mokinių sąrašus).

3. Kaip sumokėti už elektroninio dienyno „Mano dienynas“ paslaugą?
Apmokėjimas turi būti atliktas prisijungus prie sistemos su prisijungimo vardu ir slaptažodžiu (mokiniams apmokėjimo galimybės nėra, todėl reikia jungtis tėvelių vardu). Prisijungę prie sistemos tėveliai matys dvi skirtingas galimybes apmokėti: apmokėti Maximos kasose, apmokėti naudojant elektroninę bankininkystę.

4. Kodėl negaliu prisijungti? 
Kelis kartus patikrinkite ar įvedate teisingus savo prisijungimo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį). Įvedinėjant duomenis svarbus kiekvienas simbolis, todėl patikrinkite ar klaviatūroje neįjungta „Caps Lock“ funkcija, patikrinkite kalbą, kuri yra įjungta „Lt, En“. Vesdami prisijungimus nepalikite tarpų, sistema tarpus supranta kaip papildomą simbolį.

5. Kodėl sistema informuoja, kad mano elektroninis paštas nėra patvirtintas?
Visi sistemos „Mano dienynas“ vartotojai pirmą kartą prisijungdami prie sistemos turi patvirtinti savo elektroninio pašto adresą, t.y. įvesti savo TIKRĄ elektroninio pašto adresą. Į nurodytą elektroninį paštą Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas. Gavę elektroninį laišką, nukopijuokite mėlynai pažymėtą nuorodą į naršyklę ir paspauskite „Enter“. Naršyklės lange pamatysite informaciją, kad Jūsų elektroninis paštas yra patvirtintas ir galėsite prisijungti prie sistemos „Mano dienynas“:

Jūsų prisijungimo vardas - elektroninis paštas
Jūsų slaptažodis
- slaptažodis, kuriuo jungėtės prie sistemos „Mano dienynas“ prieš patvirtindami elektroninio pašto adresą.

6. Kodėl elektroninio dienyno sistema neatsiunčia pranešimo apie elektroninio pašto patvirtinimą? 
Kiekviena pašto dėžutė skirtingai supranta automatinį sistemos laišką su patvirtinimo nuoroda. Kai kurios pašto dėžutės šiuos laiškus blokuoja, kitos pašto dėžutės (pvz. gmail.com) patalpina automatinius pranešimus į „ŠLAMŠTO“ (ang. „SPAM“) katalogą. Jei negavote laiško su pašto patvirtinimo nuoroda, kreipkitės į sistemos administratorių el. paštu [email protected]

7. Kodėl vaikas nemato savo tvarkaraščio?
Mokinio tvarkaraštis yra sudaromas, kai dalykų mokytojai užpildo savo tvarkaraščius, t.y. mokiniui priskiriamos pamokos pagal grupes, kuriose mokinys mokosi.  Jei vaikas nemato savo tvarkaraščio, pasinaudoję pranešimų funkcija galite informuoti mokytojus, kad suvestų tvarkaraštį.

8. Kaip galima užsisakyti SMS paslaugą?
SMS paslaugą galite užsisakyti prisijungę prie sistemos. Detalesnė informacija yra pateikiama meniu punkte „SMS“.